حس خوب

حس خوب

سلام به وبلاگ من خوش امدید امیدوارم لذت ببرید
حس خوب

حس خوب

سلام به وبلاگ من خوش امدید امیدوارم لذت ببرید

خدایا

 وکمکم کن اگر کسی با من نا راستی می کند من با او راستی کنم اگر

کسی رهایم می کند من به او خوبی کنم. اگر از یکی کمک خواستم و

 نکرد وقتی او به سراغ من امد من بخشنده باشم.

اگر یکی قهر کند من پیشش بروم.کمکم کن اگر یکی پیش دیگری

بدی هایم را می گوید من همه جا خوبی هایش را بگوی واگر کسی به من خوبی

 می کند درست تشکر کنم و اگر بدی هم میکند فراموش کنم.

خدایا! کمکم کن موقع فرو بردن عصبا نیتم موقع اشتی دادن مردم موقع

 دوست کردن ادم هایی که ازهم دورند اگر یکی قهرکند من پیشش

 بروم.کمک کن اگر یکی پیش دیگری بدی هایم را می گوید همه جا

 خوبیاش را بگوییم و موقع پنهان کردن بدی های دیگران موقع مهربانی

موقع فروتنی موقع خوشرویی به قشنگی بندهای خوبت به زیبایی ان ها باشم

که از تو حساب می برند

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 20:21 http://sadaf94.blogfa.com

سلام
خسته نباشی
از مطالب زیبات واقعا استفاده کردم

یه دوست پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 14:17 http://sadaf94.blogfa.com

سلام

واقعا قشنگ بود
ایکاش بشه همه ما این همه مهربان باشیم وخدا توی این کار کمکمون کنه

سلام وممنون دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.